Thursday, May 31, 2007

Panamá!













Als je nog geen vakantie geboekt hebt kan ik je aanbevelen een ticket naar San José te kopen en door te reizen naar Panama, de foto´s spreken voor zich! (O.a. het eiland van de Amerikaanse expeditie Robinson)

Geen ideale locatie om Spaans te leren want iedereen praat Engels tegen je, heb mijn ene lesuurtje dan ook maar verplaatst naar volgende week, als ik weer in de bergen en regen zit. Ik ben wel van plan om mijn laatste dagen weer hier in Bocas door te brengen, veel relaxter kun je een reis niet beeindigen denk ik!

Ik hoop dat de temperatuur in Nl ook de goede kant op gaat, en dat alles goed met jullie is.


Later meer

xxxx




5 comments:

Anonymous said...

Hoi Elsbeth, klinkt echt goed, ik denk, dat ik dan als ik in oktober werkloos ben (:-)ook maar die richting opga, ziet er echt supermooi uit! Wij zijn net terug uit Marokko - ook super leuk, maar dat vertel ik dan als je terug bent.

Groetjes, Corinna.

Anonymous said...

Hey Elsbeth,
Como estas??
Wat een geweldige foto's zeg! Zo te zien is het echt een paradijsje daar!
Heb je het nog steeds naar je zin? Veel leuke mensen ontmoet?
Hier is het weer nog steeds koud en nat, wat dat betreft mis je niks.
Wij houden Bart een beetje in de gaten hoor ;). Hij is hier pas komen eten, was erg gezellig.
Ik heb er trouwens toch voor gekozen om psychologie te gaan doen! Mede dankzij jou en jouw boeken! Thnx.
Nou ik hoop dat je een super tijd heb daar en dat je geen spijt heb van je keuze.
Tot over een paar weekjes.
Kus Marit (en Hurkan)

Anonymous said...

Hoi hoi,
Genieten Genieten!! Veel leuker dan de sleur van alledag. Ik ga nu maar eens mijn kamer opruimen en dan rondje langs de harbour rennen.
(ja dat hoort nu bij mijn dagelijkse sleur)
Houdt me op de hoogte ook als je weer terug bent in NL!
xx

Unknown said...

Hoi Els,

wat een mooie foto's en leuke verhalen! Het klinkt echt supergoed daar. Fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat je de taal nu echt goed aan het leren ben (al is het dan niet op zn snel-spaans).

Hier alles zn gangetje. Niet supermooi weer nog, maar dit weekend was het wel aardig, dus vandaag lekker in het Westerpark gehangen. En over minder dan een maand ga ik ook eindelijk weer eens wat van de (rest van de) wereld zien!

Heel veel plezier nog!

Kus, Miron

Anonymous said...

Hmm, ziet er heerlijk uit! Ik zet het op mijn verlanglijstje! Gr en kus, Madeleine