Tuesday, May 8, 2007

Van hot naar her en weer naar hot




Hallo hallo,
Nog niet veel nieuws over avonturen in Costa Rica, ik ben namelijk nog gewoon thuis! Na een supervakantie op Curaçao (zie boven) heb ik de afgelopen twee dagen als een gek geprobeerd alles voor de volgende reis te regelen, en volgens mij is het aardig gelukt. Alleen nog wat laatste tas-inpak acties en dan kan ik gaan.
Nog even voor degenen die niet helemaal weten wat ik ga doen: ik ben eerst twee weken in Costa Rica en dan vier weken in Panama, voornamelijk om Spaans te leren bij de talenschool waarvan de website onderaan dit blog staat. Ik ben ook van plan om vrijwilligerswerk te gaan doen en natuurlijk veel van de omgeving te zien. Lekker vogels spotten!?? En vulkanen op banjeren enzo.
Maar genoeg voor nu, de verhalen komen wel als ze er zijn. Hou me ook op de hoogte van gebeurtenissen in Nederland. Ik weet het, geen nieuws is goed nieuws, maar flauw/leuk/onzinnig nieuws is nog beter nieuws!
Btw voordat jullie jaloers worden, in San José regent het nu ook!
Nou, hopelijk tot snel op deze blogspot!
xx

8 comments:

Unknown said...

Liefje heel veel plezier! Ben nu op werk dus heb niet zo veel te melden. behalve dat ht hier heel saai is, en dat ik vanochtend een blatende scharrel had hahah..
Kus Estela

Anonymous said...

Hé Elsje, go kick some ass!
Het was dinsdagavond niet hetzelfde zonder jou hoor...
Enne, waar zijn die smiley's nou? ;-)

Anonymous said...

Hi Lieve Els, ziet er heerlijk uit die foto's van Curacao! Was het er nog zoals je het je herinnerde? Ga lekker verder genieten in Panama en Costa Rica en heelhuids weer terugkomen bij ons daarna :-) !
Kussie

Anonymous said...

haha..anoniem zegt ie..maar ik ben het Tessa (computernerd blijkbaar)

Anonymous said...

Lieve Elsbeth,

Je zit waarschijnlijk in het vliegtuig nu. Spannend hoor, ben heel benieuwd naar al je verhalen. Moet toegeven dat ik wel een beetje jaloers ben!

liefs

Unknown said...

Hartstikke veel plezier daar in Midden Amerika. You go girl (en dan in t Spaans...).

Kus, Miron

Unknown said...

Hee Els,
jeetje wat een leuke dingen doe je nu toch zomaar weer!! Curacaozag er iig erg relaxed uit, ben benieuwd naar je volgende verhalen! Wanneer ben je weer zuruck in ons kikkerlandje? Ik kom 18 juni aan, whaaaaahaaaaa!!! Zin in!! Ben er tot mid september, dus dat wordt wel een avondje rose slobberen hoop ik!
Dikke smakkerds en heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier,
X Elke

Anonymous said...

Kies een identiteit? Hmm.. Komt later wel. Hoe gaat het met je? Nu al bijna een week weg. Wij zitten nog steeds in de regen. Zaterdag was het songfestival en wij kwamen natuurlijk niet eens de voorronde door! Donderdag hemelvaart, dus ik heb een heel kort weekje. Weersverwachting nog niet bijzonder. Hoop snel weer van je te horen, nou ja, over je ervaringen te lezen. Rustig aan en succes! x Madeleine