Thursday, June 28, 2007

I'm back!

Eerst nog even een paar foto's.....








Terug op Nederlandse bodem in de Nederlandse kou en de Nederlandse regen, maar so far so good, ik vermaak me prima en kan nog wel even teren op de herinneringen aan de afgelopen 2 maanden.


Conclusies: blij dat ik gegaan ben; ik wil meer Spaans leren; Ik wil meer van Latijns Amerika zien; hitte is fijner dan kou; avocado's zijn lekker; een reisgids meenemen is toch wel aan te raden; van hockeyen na 2 maanden niks doen krijg je spierpijn; en tot slot: het Scheveningse strand is ook mooi!


2 comments:

Anonymous said...

hahah, die conclusies die zijn mij niet geheel onbekend! En, leuke verhalen fotos en avonturen! Krijg ik ook weer kriebels van...

Maar goed, welkom terug in NL!

Groetjes aan Bart, succes en plezier de komende tijd met alles!

Tot snel,

Magiel

Anonymous said...

Zo is t maar net! Heb je kaart ontvangen, heel leuk!!! x